Internship Wicked Foods - Reisverslagen van Kim Renet - WaarBenJij.nu Internship Wicked Foods - Reisverslagen van Kim Renet - WaarBenJij.nu

Internship Wicked Foods

De reis naar Australië om stage te lopen bij Wicked Foods in Lane Cove West.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2013

Cairns & more

08 Juli 2013

De laatste loodjes..

20 Juni 2013

En we gaan nog niet naar huis

04 Juni 2013

Catch-up

20 Mei 2013

Lintjes, dieren en bergen
Kim

Hallo vrienden, familie en kennissen, Dit is het dagboek, maak er maar weekboek van, dat ik ga bijhouden tijdens mijn reis naar Australië. Zoals de meesten van jullie wel weten ga ik in Lane Cove, iets boven Sydney, stage lopen bij Wicked Foods. Met dit dagboek zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in DownUnder. GROETJES!

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 39324

Voorgaande reizen:

04 April 2013 - 01 Augustus 2013

Internship Wicked Foods

Landen bezocht: